Najčešća pitanja

Najčešća pitanja

Potrebna vam je pomoc

Više o zaštiti privatnosti Vaših ličnih podataka prilikom on-line kupovine možete pročitati ovde.
 

Kupovinu u našoj on-line prodavnici možete obaviti bez registracije, potrebno je samo popuniti obavezne podatke kako bi mogli da Vam pošaljemo Vašu porudžbinu.

Plaćanje online Vašim kreditnim karticama vrši se preko adaptera banke. Banku koju smo odabrali kao onu koja vrši verifikaciju i procesor same prodaje je banka Intesa. Prilikom procesa plaćanja, ukoliko se odlučite za metod plaćanja platnim karticama, pre nego što unesete podatke o Vašoj platnoj kartici, bićete preusmereni na adapter banke. Kompletna transakcija se vrši na adapteru banke putem HTTPS protokola radi sigurnosti. Ovaj vid komunikacije sa procesorom banke je veoma siguran. Međutim imajte na umu, da konekcija sa bankom putem sigurne veze garantuje upravo to - da veza neće biti presretnuta, ali Vas ne štiti od eventualnih problema koje možete imati na Vašem računaru u vidu virusa, trojanskih konja, key loggera i sličnih malicioznih programa. Ovo je nešto na šta bankarski procesor banke Intesa i Aura online prodavnica nikako ne mogu uticati i ne mogu se smatrati odgovornim za bilo kakve probleme nastale usled nepravilnog održavanja računara na strani Kupca ili korisnika ovog sajta.
 

Možete izvršiti povrat novca za kupljene artikle, više detalja o tome pročitajte ovde.

Jedno od glavnih načela kojima se vodi kompanija Aura jeste da na tržište uvodi isključivo proizvode koji ne štete čoveku i njegovoj okolini. Zato ni jedan proizvod Aura kozmetike nije testiran nad životinjama.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom na broj +381 64 823 69 79 u periodu od 08:00 - 15:30h svakog radnog dana, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu online@aura.co.rs i opišete kakav problem imate. Više detalja možete pogledati ovde.
 

Aura proizvode možete kupiti u svim Lilly i DM drogerijama, velikim trgovinskim lancima koji drže dekorativu, kao i lokalnim parfimerijama. Naše proizvode možete naći na ekskluzivnim stalcima a skoro svi proizvodi imaju testere pa ste u mogućnosti da pre kupovine isprobate sve ono sto vas iz naše ponude interesuje. 

Sve informacije o sastavu proizvoda možete naći na samom proizvodu ili na sajtu u  kategoriji sastav proizvoda. 

Možete, ali je potrebno da to uradite u roku od 30 minuta nakon poslate porudžbine. Porudžbinu možete otkazati telefonskim pozivom na broj telefona +381 64 823 69 79 ili slanjem e-maila na online@aura.co.rs.

Najbolje je da probate proizvod na većoj površini kože lica na dnevnom svetlu. 

Ukoliko želite da dobijeni artikal reklamirate molimo Vas da pročitate kako da to uradite ovde.

Sve informacije vezane za upotrebu proizvoda možete pronaći na sajtu, u kategoriji opisa proizvoda. Na prodajnim mestima će vas posavetovati Aurini beauty konsiltanti. Takođe se možete informisati putem telefonskog poziva call centra ili Aura Beauty Lounge-a.

Ukoliko prvi put koristite Kozmetika AURA Web prodavnicu, naša preporuka jeste da pogledate uputstvo u kome je detaljno objašnjen postupak poručivanja artikala. Detaljno uputstvo možete pogledati na ovom linku.

Trudimo se da ovaj sajt bude ažuran i ispravan koliko je to u našoj moći. Ukoliko se desi da prilikom korišćenja sajta imate bilo kakvih problema, molimo Vas da nas o tome obavestite putem e-pošte na adresu online@aura.co.rs ili pozivom na broj +381 64 823 69 79.

Mi ćemo rado za Vas utvrditi koji je status Vaše porudžbine. Najbrži način da proverite status svoje porudžbine je da nas kontaktirate pozivom na +381 64 823 69 79 ili nam pišete na email adresu online@aura.co.rs. Molimo Vas da nam pružite što više informacija o porudžbini koju treba da proverimo (ime, prezime, adresa i broj telefona). Takođe, status Vaše porudžbine možete proveriti i klikom na link.
 

Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.

Potvrdni mejl da ste uspešno zaključili porudžbinu na našem sajtu šalje se automatski i stiže svega nekoliko sekundi nakon zaključenja porudžbine u našoj online prodavnici. Ukoliko niste dobili potvrdni mejl, to može biti posledica nekoliko razloga koji su opisani dalje u tekstu. 


Ukoliko koristite mail klijente Outlook, Thunderbird, Apple Mail itd., pokušajte sledeće: 
Proverite da li se mejlovi poslati sa adrese online@aura.co.rs ne nalaze u Vašem Spam ili Junk sandučetu. Ukoliko to jeste slučaj dodajte adresu online@aura.co.rs u Vaše mejl kontakte ili tzv. listu sigurnih pošiljalaca (eng. Safe senders list). 


Ukoliko koristite web klijente Gmail, Yahoo, Hotmail, Outlook.com i sl., molimo Vas da uradite sledeće:
Yahoo! Mail 

  • Ulogujte se u svoj Yahoo! Mail nalog
  • Uđite u Spam sanduče i kliknite na mejl koji ste dobili sa adrese online@aura.co.rs
  • Zatim kliknite na “Not Spam” (nalazi se izand liste svih mejlova) 

Gmail 

  • Ulogujte se u svoj Gmail nalog
  • Kliknite na “Contacts” (Kontakti)
  • Kliknite na dugme “New Contact” (Novi kontakt) koje se nalazi u gornjem levom uglu Contact Manager-a
  • Ukucajte online@aura.co.rs u polje za unos email adrese
  • Kliknite “Add” (Dodaj) dugme kako biste sačuvali promene.

Windows Live Hotmail

  • Ulogujte se na svoj Windows Live Hotmail nalog
  • Idite na Options > More options > Junk e-mail > Safe and blocked senders > Safe senders
  • Dodajte @aura.co.rs u polje pod nazivom: Sender or domain to mark as safe na svojoj Safe senders stranici, a zatim kliknite na Add to list >> dugme.

Uneta netačna email adresa
Jedan od razloga zbog kojeg ne dobijate mejl notifikacije može biti i neispravna email adresa koju ste uneli prilikom registracije ili kreiranja porudžbine. 
Ukoliko ste se registrovali sa neispravnom email adresom moraćete da ponovite proces registracije i tom prilikom unesete ispravnu email adresu.
Ukoliko i pored svih preduzetih mera i dalje ne dobijate mail notifikacije sa našeg sajta, molimo Vas da nas kontaktirate putem email – a na online@aura.co.rs.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom na broj +381 64 823 69 79 u periodu od 08:00 - 15:30h svakog radnog dana, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu online@aura.co.rs i opišete kakav problem imate. Više detalja možete pogledati ovde.
 

Kuriri Daily Express-a (eksterna firma koja vrši dostavu robe za nas)​, pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 08:00-16:00h. Više informacija možete pronaći ovde.

Radno vreme korisničke podrške je svakog radnog dana od 08:00 do 15:30.

Informacije o roku trajanja proizvoda možete naći na samom proizvodu. 

Broj artikala koje možete poručiti u Kozmetika Aura Web prodavnici nije ograničen.

Nakon potvrde, porudžbina ulazi u status obrade. Nakon obrade porudžbine, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a.
Period obrade porudžbine je najčešće 2-3 radna dana. Za sve porudžbine poslate petkom i vikendom, prodavac će Vas kontaktirati početkom naredne nedelje.
Od tog trenutka rok isporuke je 3 radna dana. 
 

Isporuka na kućnu adresu za sve porudžbine čiji je iznos 1000 dinara ili veći je besplatna. Ukoliko je vrednost porudžbine manja od 1000 dinara, cena isporuke će iznositi 200 dinara uključujući PDV.

Ne brinite, kurir će Vam poslati sms sa njegovim brojem telefona na koji ga možete kontaktirati i dogovoriti novo vreme isporuke. Ukoliko i ne kontaktirate kurira on će svakako pokušati isporuku i narednog dana.

Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, savetujemo Vam da odbijete prijem pošiljke i odmah nas obavestite, pozivom na broj +381 64 823 69 79 ili putem email-a online@aura.co.rs. Više detalja možete pogledati ovde.
 

Više informacija o načinu registracije možete pronaći ovde

Ako ste zaboravili Vašu šifru. U popup prozoru za prijavu klikom na link Zaboravili ste šifru, unosom Vašeg email adrese, biće Vam poslata nova šifra sa kojom se možete ulogovati na sajt

Molimo Vas da nas u tom slučaju kontaktirate pozivom na broj telefona +381 64 823 69 79 i mi ćemo poručiti za Vas.

Potrebna vam je pomoć?

Pozovite nas: +381 64 8236979

Pišite nam: online@aura.co.rs

Možda ste propustili
Da li je moguća isporuka van Srbije?
Da li je moguća isporuka van Srb...
21.02.2017.