• da neprestano istražuje i predviđa zahteve kupaca i u što kraćem roku odgovara na njihove potrebe i očekivanja;
• interakcija sa tržištem, prepoznavanje potreba i trendova i u tom smislu fleksibilnost i agilnost;
• bezbednost i pouzdanost proizvoda, vrhunski kvalitet usklađen sa važećim zakonima i standardima;
• bezbednost i zdravlje zaposlenih;
• povećanje standarda zaposlenih, njihovog nivoa zadovoljstva a preko toga i stalno podizanje motivisanosti i posvećenosti;
• stalna obuka i usavršavanje zaposlenih u cilju dostizanja vrhunske profesionalnosti i poslovne kulture;
• zaštita životne sredine kroz očuvanje okoline proizvodnog prostora, održivo korišćenje resursa i sprečavanje zagađenja;
• unapređenje kvaliteta isporučioca i kooperanata uspostavljanjem partnerskih odnosa sa njima;
• poštovanje principa dobre poslovne prakse, dobre proizvođačke prakse i korišćenje savremenih tehnologija;
• društveno-odgovorno poslovanje, puna podrška i doprinos saradnji sa lokalnom samoupravom u cilju unapređenja obrazovanja, zaštite životne sredine, zaposlenosti i izgradnje infrastrukture
• povećanje profita radi podizanja kokuretnosti; Sa Politikom kvaliteta su upoznati svi zaposleni i zainteresovane strane, a za sprovođenje politike odgovorno je najviše rukovodstvo preduzeća, koje vrši preispitivanje POLITIKE jednom godišnje